OnlineAmoozan

آنلاین آموزان بستریست برای همه جهت برگزاری کلاس های آنلاین، آزمون های آنلاین، وبینارها و ...

آنلاین آموزان بستریست برای همه جهت برگزاری کلاس های آنلاین، آزمون های آنلاین، وبینارها و ...

آموزشگاه زبانهای خارجی گوتاک

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۴۶ ب.ظ
توسعه و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، بستر آموزش را متحول نموده و موجب پیدایش و گسترش ابزار و امکانات جدید آموزشی در فضای مجازی شده است. در این راستا، نظر به اهمیت و ضرورت تنوع‌بخشی و ارتقای کیفیت آموزشی، به منظور افزایش بهره‌وری در حوزه نوسازی نظام آموزشی و بهره‌گیری از ابزارهای نوین آموزشی به ویژه آموزش الکترونیکی، آموزشگاه مجازی زبانهای خارجی گوتاک، با شعار «آموزش برای همه»، بر آن شده تا به کمک اساتید مجرب و متخصص و در بستر سایت **آنلاین آموزان**، آموزش زبان را به شیوه ای متفاوت و بصورت آنلاین ارائه دهد. همچنین به منظور تقویت اعتبار علمی – آموزشی، پس از اتمام آخرین سطح از دوره آموزشی، به زبان آموزان، گواهینامه رسمی دانشگاه آزاد اسلامی اعطا خواهد شد.

online
توسعه و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، بستر آموزش را متحول نموده و موجب پیدایش و گسترش ابزار و امکانات جدید آموزشی در فضای مجازی شده است. آموزش الکترونیکی (مجازی) با رفع محدودیت‌های فیزیکی و زمانی، افزایش زمان بهره‌برداری از منابع آموزشی، افزایش میزان برد و ضریب دسترسی به آموزش و ارتقای کمی و کیفی، منجر به تحول و دگرگونی در پذیرش دانش­پذیر و شیوه ارائه خدمات آموزشی گردیده است. آموزش الکترونیکی (مجازی) با در نظر گرفتن ابعاد اجرایی آموزش شامل زمان، مکان و شیوه ارائه خدمات آموزشی به شیوه‌ای متفاوت، فرآیند  آموزش و یادگیری را اجرایی می‌کند. در این شیوه از امکانات و ابزار آماده در محیط مجازی اینترنت استفاده می شود و با ایجاد قابلیت دسترسی به دروس از پیش تولید شده در رشته‌های مربوطه، در هر زمان و از هر نقطه جغرافیایی بدون نیاز به حضور فیزیکی طرفین، فرایند آموزش و یادگیری را اجرایی می­کند.
در این راستا، نظر به اهمیت و ضرورت تنوع‌بخشی و ارتقای کیفیت آموزشی، به منظور افزایش بهره‌وری در حوزه نوسازی نظام آموزشی و بهره‌گیری از ابزارهای نوین آموزشی به ویژه آموزش الکترونیکی، این آیین‌نامه شامل سه بخش تحت عنوان کلیات، آیین‌نامه اجرایی آموزش الکترونیکی و  آیین‌نامه آموزشی دوره‌های آموزش الکترونیکی، تنظیم و تدوین شده است.  می توانید با مراجعه به " آموزشگاه گوتاک " تمامی نکات را مطالعه کنید و برای یادگیری زبان مورد علاقه ی خود از همین لحظه اقدام نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی